SMS kommunikasjon

Send SMS -meldinger på en enkel måte. Hvis du har informasjon du trenger for å raskt informere kunder / medlemmer om dette, er dette et ideelt verktøy å bruke.

SMS kommunikasjon

Gjennom plattformen vår kan du sende SMS -meldinger på en enkel måte. Hvis du har informasjon du trenger for å raskt informere kunder / medlemmer om dette, er dette et ideelt verktøy å bruke. Ta Norge som et eksempel, 99% av alle nordmenn mellom 12 og 49 år eier en smarttelefon. Globalt har over 7 milliarder mennesker en mobiltelefon, noe som gjør SMS -kanalen til et effektivt verktøy for kommunikasjon. Men det er fortsatt viktig å ha en god strategi for å øke salget.

Bygg opp tillit- øk konverteringer.

I dag brukes mobilen til mye mer enn å ringe og sende meldinger. Mange leser nyhetene, tar bilder, hører på musikk eller spiller spill på mobiltelefonen. Mange bruker den også til både å starte bilen og varme opp hjemmet sitt. Det er derfor mobiltelefonen er veldig viktig for dagens forbrukere, og de fleste av kundene dine vil derfor ha den tilgjengelig hvis du sender dem en SMS.

Og siden åpningsfrekvensen for SMS er 98%, er dette en ideell kanal du bør bruke for å lage relevante samtaler med kundene dine. Det vil bygge tillit, som igjen kan øke kundens kjøpsbeslutning. Og med en lenke inkludert i meldingen, kan du få flere konverteringer.

Relevans og personlig.

Dagens forbrukere blir bombardert med tilbud fra alle kanter. Da er det ikke rart at de har behov for å sammenligne de forskjellige tilbudene de får. Sørg for at du sender ut relevant innhold til rett tid slik at kunden blir engasjert. Dette kan føre til mer salg.

Samarbeide tett med prosjekteieren.

For å få mest mulig ut av kampanjene dine, bør markedsførings- og salgsavdelingen jobbe sammen. Sørg for at selgerne dine mottar det samme nyhetsbrevet som kundene dine. Deretter kan de kontakte potensielle kunder på grunnlag av nyhetsbrevet, og henvise til innholdet og meldingen der.

Styrke relasjoner med SMS -kommunikasjon.

Sørg for at SMS er en del av virksomhetens markedsføringsstrategi. For eksempel kan det være en god idé å sende potensielle kunder en melding med relevant informasjon etter et første møte eller annen kontakt. Det vil vise troverdighet, kunnskap og samtidig kan det styrke fremtidige relasjoner. Det kan også øke konverteringsfrekvensen med 300%. Sørg derfor for at SMS blir en naturlig del av salgsprosessen.

Vær klar.

De fleste bruker flere kanaler for å øke konverteringene. Fordelen med SMS er at du får meldingen direkte til mottakeren, og i en kanal han / hun leser. Ved å sende en SMS viser du at du har viktig informasjon som du vil at personen skal motta direkte. For at mottakeren skal kunne dra nytte av tilbudet, må du sørge for at meldingen er kort og tydelig, og med et tilbud som er enkelt å bruke. Husk lenke

Timing.

For å lykkes med SMS -kommunikasjon må innhold, timing og antall SMS være relevant for kunden. En relevant tekstmelding kan få en potensiell kunde til å bestemme seg for å kjøpe nå eller senere – eller aldri. SMS -kommunikasjon hjelper salgsavdelingen med å selge mer når den brukes strategisk i salgsprosessen. Undersøkelser viser at hele 75% ønsker å motta et tilbud via SMS.

Ved å bruke et fleksibelt SMS -verktøy kan det være kampanjen din som fører til flere konverteringer.

Kom i gang
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram